2022年10月6日 星期四

遊園 - 牡丹亭下之盛宴



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

走進戲曲中心,有一間好岩Feel既食肆,叫做遊園。

趁疫情緩和,一於搵齊人腳,在牡丹亭下,來一場中式盛宴。

遲了些到來,大家已點好餐 (再加埋預訂了的菜式)。甫坐低,一大盅的姬松茸水鴨湯送來,時間剛剛好。

又水鴨,又鮮雞,又雞腳等等,淨係睇湯料都知道肯定精彩,再加上撲鼻而來之香氣,急不及待來一碗。呷一口,的確係甜到無朋友。

席上有菠蘿控,所以小吃也點上了焦糖菠蘿黑毛豬叉燒。用上黑毛豬來做叉燒,水準大概可以預期,結合酸酸甜甜的焦糖菠蘿,令成件事更上層樓。

大家都係辣友,所以當晚亦選來了不少辣菜式,包括小食既呢款口水牛面頰。用上了澳洲和牛,很軟腍,口水汁並不限於配雞肉,跟和牛亦很合拍。

邊個話我傻,嚟呢度梗係要食燒鵝,皮脆肉嫩,不比燒鵝名店遜色。

酸菜魚好大份,有別於坊間多半用的桂魚,這裡選取了龍躉作主角。皮爽而口感彈牙的龍躉肉,浸在酸辣度恰好的酸湯內,唔差的。朋友更起勢咁搶食底下的薯粉。

好耐無食辣子龍蝦了,辣度剛強,來得直截了當。龍蝦肉保持嫩口,夠辣之餘,亦沒有蓋過了龍蝦的鮮味,我也忍唔住口多吃兩件。

黃鳝煲仔飯上枱,又是陣陣的香氣。黃鱔已拆骨,爽脆又帶點煙韌的質感,結合紅棗、冬菇及陳皮等,自然好吃。唔使問,個米飯都係爽身好味的。

忘了多久沒喝過嗓寄生蓮子蛋茶,見呢度有供應,想也不想便要來了。

後生仔女可能未必識喜歡,但有番咁上下年紀既筆者,就很欣賞這這獨特的味道,吞埋隻蛋,飽到幾乎獲利回吐。


餐廳資料:
遊園



4 則留言: