2022年7月22日 星期五

Club Albergue 1601 - 輕鬆蠔一蠔



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$ 

對澳門 Albergue 1601愛不釋手,記得當年過大海掃食五餐後,尾站來到婆仔屋,我仍然可以由頭盤食到甜品,完全清晒,以我一貫的戰鬥力而言,簡直太不可思議,也証明了該店的水準。

香港的Club Albergue 1601,由同一集團經營,我食過一次晚市,印象亦正面。數年之後,我又來了。

餐廳前面係酒吧區,後方是用餐區,還有個特大露台,不過三十幾度既高溫,坐係戶外食午餐,溶左都有份,還是坐番入面舒舒服服就好。

呢度既午市套餐,有齊沙律同埋餐湯,我覺得幾好,家陣好多地方都只係二揀一。

南瓜湯幾濃郁,跟埋邪惡到極點的芝士脆片,我是罕有地喝得一滴不剩。

來到咁 Chill既地方,即管食豪啲,食蠔啲啲!法國的La Jolie Mauger相信唔使多介紹,原來杜拜的Dibba Bay都好正,飽滿肉爽又鮮甜,毫不比法國代表遜色。

意粉屬正常發揮,勝在有唔少新鮮車厘茄。面頭嗰三條係炸牛脷,外脆內鬆軟,唔怕太乾,也不俗。忘了影朋友的羊架,火侯控制唔錯,鬆化又不失應有的羶香。

臨尾食埋件看得出濃郁的朱古力蛋糕,再呷口檸檬茶消消滯,心滿意足。

找晚再來,同朋友開番兩打生蠔,整枝白酒,諗起都覺得爽皮!


餐廳資料:
Club Albergue 1601
銅鑼灣勿地臣街1號時代廣場食通天11樓1105號舖
25733344



4 則留言: