2022年7月25日 星期一

WHISK - 週日輕鬆過



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$ 

轉眼間又一星期,梗係要去哋個Sunday Brunch,大嘆生蠔大飲香檳。

六道菜的早午餐,取價$568,頗克制。不過我在龍蝦之上加一撮海膽,主菜又加錢要左和牛,又要埋生蠔香檳任砌,實質價錢都成個Double。

似曾相識的麵包,原來總廚曾在Arbor工作過,難怪。若不是要留肚,面對呢個超吸引既麵包,與及烏魚子牛油,真係可以獨吞成個。

喜歡吃生蠔既朋友,加$168任食絕對吃得過,食兩轉都回本喇。

飲啖香檳,吃幾隻生蠔,放假就應該係咁既。

第一道菜以鰻魚做主角,兩片香甜的鰻魚放在小小的薄餅之上,爽口的窩筍絲及昆布小粒子,在口感上作出了貢獻。若然你個口好似阮兆祥咁大既話,可以試下一啖吞下去。


之後是帶子的菜式,軟滑的帶子底下,係牛油果茸,兩者擦出了火花。旁邊的小花朵,原來係以醃蘿蔔打造而成,令整道菜式變得更清新。

跟住龍蝦要出場了。波士頓龍蝦肉質結實,配溫泉蛋就合適不過,墊底原來仲有些少米型意粉,層次就更加豐富。可加價整撮海膽係面,我當然卻之不恭,鮮上加鮮,呢啲錢真係唔慳得的。

主菜幾歹都要和牛喇!A4的佐賀和牛,火侯控制得尚佳,入口軟腍,肉味比想像中濃郁,淋些微微帶甜的汁漿,很讚~

朋友既魚以立麟燒做法,試了一小件,無疑是皮脆肉嫩,味道則相對清淡。

甜品時間。看餐牌寫著是MoMo,完全猜不到會是什麼東西,原來係以白桃打造而成的甜品。白桃肉,桃香啫喱,以桃製成的雪片,以及香桃雪葩,一款食物帶出多重的味道與層次,仲要好好食,三兩下手勢便可清碟。

另一款Miso的甜點,好有聖誕Feel。鬆脆的外層,結合日本味噌的甜點,有驚喜。

結尾的伯爵茶,都是我喜歡的TeaWG既茶包。

唔經唔覺,悠悠然咁就嘆個三個鐘...


餐廳資料:
WHISK
尖沙咀彌敦道118-130號美麗華廣場The Mira Hong Kong 5樓
23155999



4 則留言: