2022年7月20日 星期三

中庭 - 假日的任點任食



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$ 

假日,通常都瞓到自然醒,之後找個地方悠閒嘆個Brunch,逍遙自在咁渡過。

令我晨早爬起身既,係會展中庭既任食點心,只在Weekend的十點至十二點供應。

三百五十八的價錢,除左三層架的食物及灌湯餃每人一份外,其餘的東西,任你吃個夠,香港人最中意就係任點任食架喇!

三層架送上來,立即傳來撲鼻的松露香,頂層呢件腐皮卷,要試!芹香琥珀雞頭米幾清爽,我個人一向喜歡吃粒粒的東西。蔥油海蜇都爽脆,正常發揮。

鹽焗鮑魚爽口不韌,而且已經切開,吃得更方便。蟹蓋漲卜卜,好多蟹肉好香,不過葡汁釀蟹蓋這東西,真係好漏。

灌湯餃並不是傳統的出品,而是浸在湯內的。然而,湯頭清甜,灌湯餃漲卜卜,餡料豐富,味道都唔錯的。

之後是一系列的任食點心。蝦餃外型靚仔,些少金色的點綴更顯矜貴。

燒賣有兩款,綠色外皮的是蟹籽香菇燒賣,身型飽滿幾吸引。不過重口味既我,更鍾情麻麻辣辣燒賣,惹味但不致辣到噴火,值得一試。

兩款素餃都做得晶瑩,餡料豐足。黑松露野菌餃贏在香氣,但水晶紅頭菜餃的清甜,我卻更為欣賞。

蟹肉兔仔餃,賣相可愛得來,又有勁多蟹肉,要試呀!

對在粵菜館子吃小籠包,總是有點忌諱。然而呢度又唔一樣,睇個外型已經知道,皮薄肉鮮有湯汁,絕不比滬式館子遜色。

鳳爪入味,又唔會溶溶爛爛咁,吃得過。山竹牛肉的口感也沒有實的的。

煎炸香口嘢我當然喜歡,咸水角做到南瓜咁既樣,我覺得有點偏大隻,吃半隻我就足夠了。

脆皮鮮蝦雲吞要趁熱食,咬落超級鬆脆,令鮮蝦餡料也頓成配角,沾些少甜酸汁,我想『安哥』一隻。

又來一些包點,說是迷你素菜包,其實都唔太迷你。叉燒包是傳統的裂口出品,岩晒愛忠於原著既我。最吸睛的,毫無疑問係香濃紫薯包,顏色吸引之餘,味道亦真的濃郁,紫色控一定要試。

我從來唔知馬拉糕係咪屬於甜點, Anyway,熱辣軟熟的出品,我就是喜歡。

飽到上心口,但吃甜是另一個胃。香甜鬆脆的脆麻花和馬仔,外形略帶日系的綠茶餅,以至清潤的腐竹糖水,都俘虜了我的甜胃。

飽到晚飯都幾乎唔使食~


餐廳資料:
中庭
灣仔港灣道1號香港會議展覽中心1樓
25827332


4 則留言: