2022年5月16日 星期一

蘇浙滙 - 仍然喜歡素鮑魚



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$ 

今次介紹既呢間蘇淅滙,係米芝蓮星店嚟講,算是比較容易有位既一間。即使在假日的中午及晚上繁忙時間,都有機會Walk In。

廢話少說,直接睇下嘢食。素鮑魚係蘇浙滙既招牌菜,不論香港定澳門都做得出色。造型係有幾分似。廚師已細心咁切好一片片,食得更方便。這『鮑魚』既質感爽脆,口感有少許似吃菇,加上入味之醬油,係好食既,值得一試。

另一款又係招牌菜,黑叉燒。有別於在粵菜館子嚐到的叉燒,醬汁係好上海式黑漆漆又濃的甜醬油,叉燒本身亦有78成肥,咬落像吃金錢雞那塊爽爽的冰肉,好吃,但極之邪惡。

叉燒好重口味,但蝦仁鍋巴卻是異常地淡口。鍋巴是鬆脆的,本身沒問題,但整碗的河蝦仁、露筍等都是淡而無味,還以為自己的味蕾出了毛病。

四川人做樟茶鴨,會選細細隻,當涼菜食。上海則會揀身型較大的,視之為主菜。然而,兩者相同既地方都係工序複雜,吃起來滿滿煙燻香。今日食到既呢隻,肉質還十分嫩滑。喜歡的話,沾些汁醬,酸酸甜甜好醒胃。

小籠包既皮唔算薄,所以夾起唔易穿。欣賞佢收口位做得好,唔會一大粒實的的咁,豬肉餡味道可以,也有一定的湯汁,合格了吧!

最摸不著頭腦是印尼蝦餅,為何會在餐牌中出現,而我們又咁Seven咁點上呢!蝦餅不是脆口的版本,反而是煙煙韌韌,加半隻開了邊的蝦,叫做見識過喇。

以為會要加餸,但食食下都幾飽,可直接跳入甜品環節。個人好中意食楊枝甘露,所以明明這不是滬式甜品,我也點上。足料,酸甜度恰好,夠冰凍,比好多粵菜館子更勝一籌。

另一款的冰皮抹茶凍糕,賣相幾靚仔,淡淡既抹茶味,感覺就是在吃冰皮月餅。

下次人多啲,再嚟食醉羔蟹~


餐廳資料:
蘇浙滙
灣仔港灣道30號新鴻基中心地下G3–4舖
35280228


4 則留言: