2022年5月12日 星期四

海連茶樓 - 昔日風情



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2 

繼續探索老過我既食店。

說起來慚愧,做左荃灣人咁多年,經過福來村的海連茶樓無數次,卻從沒試過推門進去。

來到呢類地方,梗係自己搵位喇,你都唔會預有個知客帶位卦?

懷舊屋村茶樓,老闆仍堅持以花碼標註價錢,呢種花碼數字已成為文化遺產,大概只有蓮香樓等極少數既老字號仲用緊,大家其實識唔識睇呢?

荃灣另一老店川龍既端記係要自已開茶,呢度就仲未需要,有姐姐會問你飲咩茶。見佢哋都會沖下啲茶葉先開茶,算係幾好喇。

中午可以叫燒味飯或者碟頭飯,當然仲有點心,阿姐會推架車仔過嚟,款式唔多,據聞每日都係大同小異。

腸粉係舊式一碟三條的賣相,唔係依家一條過長過我條命咁款。皮係偏厚的,稱唔上滑,不過都有唔少叉燒餡,味道係預期之中。

牛肉球一籠只得兩粒,但大大粒的。無話混入勁多芫茜,只有少許馬蹄,勝過口感軟熟唔會實的的,同埋最緊要夠熱,沾了喼汁既腐皮也從來吸引。

糯米包愈來愈少地方有得食,以前在別處食過硬轟轟既糯米,好討厭。呢度既出品好好多,外皮薄而帶點韌性,糯米飯軟熟、乾身,味道都唔錯。至於排骨,唔會有一大陣雪味,我已收貨。

無食燒味飯,要左盅咸魚肉餅飯。肉餅口感實在,唔係鬆泡泡,咸魚係唔香架喇,家陣都唔易搵到細路時食到嗰種咸香味道,以前真係小小一舊咸魚可以送一大碗飯。

對茶素來無研究,但飲杯濃濃既普洱,確實有助解膩既。

平均六十幾蚊一個人,感受下呢種昔日情懷,值得既!


餐廳資料:
海連茶樓
荃灣福來邨永嘉樓地下15-16號舖
24903134


4 則留言: