2022年2月9日 星期三

Thaiology - 等待



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$ 

旺角瓊華中心,我一直覺得係年輕人的吃喝之地,筆者甚少幫襯樓上的食肆,趁是日經過無乜人等𨋢上樓搵食,就去見識下。

眾多餐廳之中,來到了Thaiology,一間值得支持的店子。

或許新開業無耐,未有太多人知道,即使是中午的繁忙時間,只是小貓三幾隻。

幾十蚊的Lunch Set,家陣可算是茶記價錢,平日我多半會吃海南雞,不過這天忽然好想食撈檬。

賣相比預期中好,魚餅口感唔錯,微辣又滿有蔥香。我喜歡下大量魚露去撈檬粉,清爽開胃,三扒兩撥可將之清掉。

加錢要份小吃,串燒是也。揀了雞肉,肉質正常,沙嗲醬不辣,而是以花生醬為主導,還混入了些花生碎以豐富口感。

心思思想吃點甜,但芒果糯米飯是吃不下了,見餐牌有榴槤麻糬,依家雖然唔係榴槤既好時節,都點一份吧!

的確,榴槤香氣不強,味道偏道,不過煙煙韌韌既口感,都唔太差既。

奶茶是泰式,甜到漏的那種。

家陣晚市無得堂食,店子索性全面暫停營業,待有晚市才重開......

岩岩先又話再收緊,唔知等到何年何月。


餐廳資料:
Thaiology
旺角彌敦道628號瓊華中心16樓
31089191


4 則留言: