2022年1月5日 星期三

小籠家族 - 家庭式



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2 

個人而言,很喜歡吃小籠包,即使曾在數間滬式館子工作過,免費嚐過N咁多隻小籠包,筆者仍然會付鈔去試不同的上海館子,滿足我對小籠包既慾望。

路經小籠家族,見門口有唔少人眼望望,我又被吸引著,還沒想太多,已推門進去。

裝修幾平凡,與滬式館子有點格格不入,我甚至懷疑是頂手而無作大裝 (純粹靠估),不過佢餐牌個Logo就好得意。

二話不說先來一客小籠包,熱辣辣既出品,皮不算厚,夾起隻隻無穿無爛,咬破後有一定湯汁,肉餡唔怕太鬆散或者死實實。說頂級水準不是,但一分錢一分貨,以這類店子來說,我覺得交到功課了。

擔擔麵的色水只是一般,令我沒什麼期待。吃起來有點點辣勁,與及麻醬香,已比我想像中好。

已無奈地接受了香港豆漿無豆香的現實,但係唔夠冰凍就是一個問題。

Btw, 隻杯係幾靚既...


餐廳資料:
小籠家族
佐敦上海街62號地下1號舖
27879397

2 則留言:

  1. 咁你其實like小籠包定餃子多啲呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 中式小籠包, 日式煎餃, 我對中式餃子興趣不大。

      刪除