2021年11月23日 星期二

不要對我尖叫,日常茶間 - 飲品與窩夫



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$ 

並不常幫襯街頭的飲品店,一來我覺得無乜邊間茶飲特別吸引,戴上口罩更加減低我在街上飲嘢既意慾。

然而,某天跟朋友經過旺角的不要對我尖叫,我卻心思思想整番杯,皆因太多食友讚過,所以我點都要試一次。

印象中,這所品牌在短短的時間內,已經開到第五間分店,旺角既呢間店,正是最新的一間,但就不像大角咀店,這兒是沒有堂食的。

不打緊,都只志在飲杯嘢,食件窩夫,企係度食也沒有問題。

最欣賞外賣店Counter位下面的牆身,是出自插畫師阿宅的手筆,眼見除了這所店的飲品及店舖特色外,更加上了旺角的地區特色,譬如說是魚蛋檔、金魚街等等,全人手畫,獨一無二。

剛食過午飯,最好就係叫杯嘢飲,一份窩夫兩份食就夠了。

佢既窩夫原來都幾特別,咸甜都有,日式大版燒、韓式泡菜等口味岩晒後生仔女,而我呢個大叔,就揀選左焦糖海鹽口味。

外表似提拉米蘇,起初還以為來錯了,但其實無有錯。煙韌的口感,加上咸咸甜甜的味道,個人是喜歡的,不是呃Like的貨色。

嘢飲方面,朋友點的桃膠雪梨菊花,據聞幾清潤,岩晒呢個時節。筆者的檸檬咖啡氣泡飲,感覺清新,我又幾中意喎!

朋友們的確無老點我,呢間飲品店,飲得過~


餐廳資料:
不要對我尖叫,日常茶間
旺角彌敦道688號旺角中心1期地下G16A-C號舖

4 則留言: