2021年8月11日 星期三

Thaiger - 泰式漢堡外賣店



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$$

荔枝角長沙灣一帶,有兩家叫Thaiger既食店,但兩者並不屬同一集團,買既東西亦完全唔一樣。

是日,來到了順寧道的那間,係主打泰式漢堡的外賣店 (正確點說是注入泰式原素的漢堡包店而已),在香港非常罕見。

柯打了食物,店主說可以開張摺枱俾我,坐係出面食。

不用了,拿著外賣跑到蘇屋村的公園,塞住耳仔聽著音樂,悠悠然地吃,更為自在。

原本想食泰式魚餅漢堡,可惜暫停供應,唯有退而求其次,來個泰脆雞漢堡。

雞是炸得外脆內嫩,配上Mayo及椰菜絲,比連鎖店的雞腿包好吃多了,但就沒半點辣勁,感覺未夠泰式。

蝦餅即場炸起,即使拿到去公園才吃,仍保持熱呼呼。外貌與想像中有所出入,有幾分像炸雞件。吃起來外層脆口,蝦膠彈牙,可是味道略為淡口,需要靠外在勢力泰式甜辣醬來作彌補,大概可以更好。

泰式奶茶的包裝,令人太想念當地...

又係果句,飲左當去左~

順帶一題,呢間可以用八達通。


餐廳資料:
Thaiger
深水埗順寧道1號松鳴樓地下P1A號舖



5 則留言: