2021年5月21日 星期五

Lion Rock - 有誰不愛?



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$ 

疫情未完全退卻,想去酒吧食嘢飲嘢的話,必定要裝嘢,同埋打針,否則會被拒諸門外。

不宜打針,又仍然屬填紙仔一族的朋友,是否無晒選擇?

又未必,是晚筆者就同好友來到Lion Rock,這裡表面上是一間酒吧,實際上佢都係一家酒吧,只不過是拿取食肆牌照,並不受那政策管制。

率先來份海鮮拼盤,呢個拼盤好大份,仲會跟上一枝酒,要紅要白,甚或是 Sparkling都可以。吃海鮮,似乎是莎當妮最為匹配。

蟹腳鮮甜,海蝦爽彈,生蠔新鮮,估唔到連青口以及我最憎的翡翠螺都甜美不韌,呢個價錢仲要跟埋酒,交足功課有餘。

食到七七八八,其他食物也要上枱了,畢竟家陣仍是十點大限,唔可以過份慢慢歎。另點了晚餐,內容同是相當豐富,有齊刺身、餐湯、茶碗蒸,主食,同埋甜品。

雖說這裡是酒吧格局,但也不是首次供應日本嘢,所以刺身水準亦不失禮,油甘魚爽身,帶子甜美。餐湯可揀味噌湯或磨菇湯,個人會喜歡揀後者,夠濃郁。蒸蛋熱度十足,亦滑溜,反而面頭的一撮海膽有點累事。

主食之銀鱈魚西京燒,魚皮脆口,魚肉厚身仍保持嫩滑,銀鱈魚帶脂香也是預期之中,而且,還醃得入味,送飯一流。

伊勢海老雲丹燒也有水準,龍蝦肉爽口而不會韌得像吃口香糖,配以海膽既香,吃得滿意。

忘了影跟餐的甜品,同埋生日蛋糕,但也不重要吧,最緊要係過了愉快的一夜。


餐廳資料:
Lion Rock
旺角太子道西193號帝京酒店3樓
26226167



2 則留言: