2021年4月2日 星期五

I's Corner - 寧靜的角落



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$ 

好友從沙田搬左去紅磡,日後同佢食飯就更方便。

佢聽街坊介紹呢間 I's Corner,說食物環境俱不錯,問筆者有無興趣,其實我又點會冇呢!

原來是家帶少許工業風,氣氛溫馨的小店,估唔到區內有如此好地方。


二百七十八蚊可以任飲任食 (另加一),不過以我倆的食量,回本太難,還是散叫好了,少吃多滋味嘛~

意大利飯與意粉各一,開心些牙,唔夠再叫。

鵝肝蟹肉忌廉意大利飯,兩件鵝肝比想像中細,唔太IGable。然而,煎至微脆而入口溶化的成品,甘香可口,夾埋口感煙韌的米飯、露筍及白本菇同吃,倒是合心意,只是蟹肉的成份比較少。

鵝肝好邪惡,另一份就要相對健康的大啡菇雞扒蕃茄意粉吧。扁意粉口感還好,蕃加醬味道反而偏甜。大啡菇與煎雞扒都唔差,但擦不出火花,兩者有點各自為政的感覺,個人則比較喜歡前者,爽身有汁。

叫主食就有茶或啡供應,正如好友所言,對這類地方的Latte水準有點不肯定,要杯普通咖啡就好了。

幾香濃的。

餐廳沒有甜品供應,造就我們有下場。只是,十點要散Band呢個政策,實在太掃興!


餐廳資料:
I's Corner
紅磡北拱街8號薈點地下1號鋪
27650666



4 則留言:

  1. 雖然要早點散band, 至少都仲可以堂食, 也不錯啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好似代表緊做酒吧朋友既心聲咁, 哈哈~

      刪除
  2. 八掛一問散點又吃了多少$

    回覆刪除