2021年4月20日 星期二

迷你毛 - 週日半天假



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$ 

週日,半天工作,之後捉朋友去咖啡室吃午餐鬆一鬆。

揀深水埗,因為有大把咖啡廳,總有一間係左近。而呢間迷你毛,剛巧唔使等位。

每間Cafe都有打卡位,呢度當然唔會例外,影相位正正在門口,好多『女神』擺晒甫士影呀影,唔知佢哋呃到幾多Like呢?

我還是一心選食物好了。既想食扒,又想吃意粉,朋友對窩夫滿有興趣,甜品似乎不可不吃...

挑了班尼廸窩夫,皆因Benedict感覺比較有假日feel。破開雞蛋是流心,可是三文魚有欠油潤,牛油果未夠熟,窩夫並不脆口,與預期中的水準,大有出入。

相比之下,Pasta要好一些。選來的這款貓耳朵,口感蠻不錯,而且散發陣陣菌香,比起坊間唔少咖啡室軟爬爬的意粉,要好吃得多。

提拉米蘇那圓碌碌的賣相幾有趣,Mascarpone Cheese成份蠻多,吃起來算幼滑,也充滿濃郁的咖啡酒香,與市面嚐到的出品稍有分別,但都是不錯吃的。

沒有Flat White,就要杯Latte,一天不能沒有咖啡,大概已經成了癮。

可惜,杯咖啡我唔太識欣賞。

深水埗大大話話有幾十間咖啡店,下次又會去邊一家呢?

隨緣吧~

餐廳資料:
迷你毛
深水埗鴨寮街121-123號地舖

4 則留言: