2020年12月8日 星期二

御花園咖啡室 - 又到聖誕,吃龍蝦自助餐



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$ 

二零二零絕對唔係好既一年,呢點我諗無乜人會反對。怎樣也好,聖誕始終是我最喜歡的節日,捱到去最後一個月,循例找個地方食餐自助餐應下節,之後希望衰到貼地的今年快快過去。

疫情嚴峻,酒店做足防疫措施。探熱搓手、出去取食物要戴上口罩係基本,想吃什麼只要向師傅指示一下,會有專人為你效勞。

恆常食物不長氣多講,主力介紹節日的特色食品吧!衛生關係,凍海鮮係按每枱人頭上,除龍蝦、海蝦、青口及翡翠螺等之外,仲加入了我喜愛的麵包蟹,拿起多羔的蟹蓋起勢咁食,暫時不要理會超唔超標。另外,青口都有驚喜。

因食力有限,有時會略過刺身壽司一欄,但今云就兩樣食齊。以往刺身都係三文魚、油甘魚、八爪魚等東西,節日特別加插了牡丹蝦,爽甜味鮮,成為亮點。

壽司方面,海膽軍艦是我的推介,大堆海膽放在飯糰之上,好足料,畢竟這也不是必然的項目,要試。

吃自助餐就豁出去,不要太多顧忌,最多之後食白粥平啫。入口溶化的鵝肝多士,面頭放了些蘋果蓉來中和膩滯點,吃兩件唔過份啦~

龍蝦西班牙海鮮飯,我嫌飯粒較濕和糊口了一點,主力進攻海鮮就好。

熱葷之中,炒龍蝦鉗、三色芝士焗龍蝦、咕嚕雞球,以及新加坡炒辣肉蟹會比較吸引,尤其是後者,係節日限定菜式。

三色芝士焗龍蝦的肉質要比凍食的龍蝦嫩滑,結合芝士香,唔錯。若然你跟我一樣,胃納有限要二取其一,我會建議你來半邊芝士焗龍蝦。

矜貴的熱食還有鮑魚海參,任食當然唔會俾乾鮑你,不過個子都比想像中大一些,而且軟腍入味。海參的口感,我一向喜歡。

平日我未必會飲湯,但呢度既松茸蟲草燉螺頭湯,非常清甜,我是極罕有地喝至一滴不剩。

聖誕甜品對我來說是難以抗拒的項目,薑餅人椰子慕思細滑,雪人檸檬撻與開心果杯子蛋糕清新怡人,重口味的朋友就不要錯過Oreo芝士蛋糕,好濃郁。

食完幾款聖誕甜品,本已超滿足,卻又被極力游說要吃香蕉斑蘭班戟。新鮮弄起的出品熱度足,班戟皮軟熟而滿載斑蘭香氣,配合香蕉片及朱古力漿,果然精彩,再飽也不能錯過。

食埋杯Movenpick雪糕,又是一個要抱著肚子離開的晚上。

啊!如果你係Dreyers既粉絲,呢度都有數款Dreyers口味可供選擇。


餐廳資料:
御花園咖啡室
銅鑼灣怡和街88號富豪香港酒店1樓
28371772


3 則留言:

  1. 好正呀,如果有隨意門,我都想返黎食聖誕大餐!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算有隨意門俾你返到黎, 都無聖誕大餐食喇...

      刪除