2020年12月15日 星期二

六木甲食 - 輕鬆嘆櫻桃鴨

 


上天待我不薄,回到禁堂食要自煮之時,又再收到好東西,抗疫也幸福過人。

說的是台灣品牌,六木甲食既櫻桃鴨,分別有鴨胸、鴨腿,與及鴨肉丸,加餸岩晒。

上網了解下,原來六木甲食有一站式的養殖場,衛生標準好高,攞齊HACCP等多個安全認証,吃得放心。

平時少湯水,趁週末滾個西洋菜湯,放埋鴨肉丸,簡單易搞,卻已成為很受歡迎一味。臨近聖誕,西洋菜自當合時,細嫩可口。鴨肉丸外貌有幾分像牛丸,吃起來又有少許似豬肉丸,質感結實,食幾粒都好飽肚的。

鴨腿連埋包裝袋放入水中煲十來分鐘即可,又是沒技巧可言。食鴨髀最好梗係用手拿起,大啖咁齒下去。肉質不粗嚡,滲出陣陣燻香氣味,不錯吃。最重要是連皮一齊食,夠爽也多一份皮下脂香。

煙燻鴨胸兩款,係原味和黑椒味,輕輕煎香兩邊即可。兩者都不會好韌,原味鴨胸吃得多,面頭灑滿黑椒的倒是首次品嚐。鴨皮很香脆,黑椒惹味而不是太辛辣,亦沒有過咸。若你肯花點心思,切幾片再加點配菜擺靚佢,絕對可以登上大雅之堂。

想偷懶又想吃到優質美食,即去HKTV Mall入貨喇~



2 則留言: