2020年9月8日 星期二

新店速遞:Sammi #000000 - 不久將來的打卡熱點



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

作為一個咖啡控,雖然對咖啡的認識皮毛過皮毛,卻喜歡經常走訪不同的Cafe歎杯靚啡,兼且打下卡。

得知荃灣開了間新 Cafe,是該區名店森美餐廳的新線,既然在我地頭,無理由唔抽時間去拜會下。

黑白為主調,非常型格,處處是打卡位,不論是坐低歎的,抑或只是外賣既客人,亦禁不住拿出手機大影一番。

型店設有沙發位,也放了高枱,你想坐定定食嘢,定挨係度飲杯咖啡,悉隨尊便。

食物選擇查實很有限,只得幾款三文治、牛角酥及沙律而已,但未食早餐/晏既我,還是揀左件芝士火腿比得包作為午餐。

沒有什麼難度的項目,不過半溶的芝士跟上火腿,夾埋軟熟的比得包,又肯定會好吃,是簡單而滿足的一餐。

要杯竹炭拿鐵,所謂竹炭咖啡,都係視覺為主,黑漆漆加上拉花,份外誘人,佢咖啡底其實都唔錯既。

最重要,呢度係一間良心店呀~

剛剛試業,還未有太多人知道,但我深信不久的將來,又會是一個打卡熱點。


餐廳資料:
Sammi #000000
荃灣荃灣街市街117號蘊崇大廈地舖



3 則留言: