2020年7月2日 星期四

Garden Cafe - 重開喇喂!


食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

疫情漸趨緩和,很多酒店的自助餐亦陸續重投服務,包括城市花園酒店的Garden Cafe

翻睇自己既文章,原來對上一次來綠茵閣,是一年前的事。看似沒多久,不過這一年的巨大變化,相信你與我都感受得到,還是今朝有酒今朝醉吧!


大熱天時來到,身水身汗,先吃些『生冷嘢』,藍青口、大蜆、蟹腳及大蝦等基本嘢當然俾足你,最驚喜是有麵包蟹,唔執輸整番個多羔的蟹蓋先。


嚐小量沙律懶健康下,見冷盤竟有我喜歡的口水雞,幾夕攞兩件回去。至少,清爽又夠辣,我拿了雞背位,肉質自然嫩滑。


印象中這兒的蒸海鮮蠻不錯,所以要了點試試,蒸扇貝嫩口,蒜茸粉絲蒸來得惹味。


再說一系列的熱食,有中也有西,中式既韭菜豬紅好地道,蒸魚火喉準確,避風塘炒大蝦岩晒重口味既筆者。西式我就最欣賞咸豬手,畢竟我是一名食肉獸。


燒烤食品繼續是恆常項目,燒雞翼我鍾意食,仲有羊架、大蝦及粟米,但都及不上燒菠蘿,真的超甜美。另外還有天婦羅,炸漿唔會厚到我面皮咁。


是晚胃口唔錯,平日或許會略過的刺身與壽司,我都吃得下。呢度既壽司像是迷你版本,飯糰細細粒,一啖一件,會不經意地吃多了。手卷都合格,最好是紫菜仍保持脆口。


叮叮叮叮...聽到鐘聲,仲唔即刻走出去排隊? 今次個自助餐,有三個排隊位,其一是經典的蘇州菜 – 富貴雞。嫩滑的雞肉釀入了瑤柱、冬菇及豬肉等材料,好豐富,想不到會係Buffet食到此味。


第二個排隊位係燒乳豬,有別於在酒家食既芝麻皮,這隻小豬仔係光皮的出品。皮脆、肉嫩、脂香,醮點點乳豬醬,連吞兩件又何妨?


最後要排隊攞既,係甜品。無錯,係一向受大眾歡迎的火焰雪山!這款甜點,好吃是必然的,可惜整個酒店大堂也實在太光猛,怎樣也影不出熊熊大火的亮點。


目測是晚都坐滿晒,要來最好早點訂枱。

餐廳資料:
Garden Cafe
北角城市花園道9號城市花園酒店1樓
28064922

4 則留言: