2019年12月4日 星期三

新店速遞:Starry House - 星空奇遇海之戀



食物:$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

不用上班的日子,忽然收到老豆電話,問一唔一齊食Lunch

Why Not?!

原本打算去如心二期間吉列豬扒專門店,可是卻被長長的人龍嚇窒,唯有放棄,轉戰另一新商場海之戀。

從天橋走過去,確實是幾方便,荃灣早已是『堅離地』的區域。
        


午市套餐有跟湯或沙律,各一吧,些牙食便可。是日餐湯係蕃茄湯,味道濃郁,問題在於溫度,只是暖暖的。


沙律可選雞肉凱撒,或者鴨胸沙律,我要後者。鴨胸至少唔韌,沙律菜新鮮,但黑醋下得太兇,好酸呢!


老豆既主食係燒鯖魚,有兩件,我分了一件細的吃。魚肉算是嫩,只嫌魚皮燒得未夠香脆,但至少吃起來沒腥味,可收貨。


我揀的燒豬筋骨,很厚身的。既不是硬得咬崩牙,亦唔係像煲湯骨的惱人質感,肉質保持鬆化,個人認為燒烤汁可以多放一點。坦白說,呢個出品已合格有餘,只是我一直懷念著高峰期的Tony Roma


加廿蚊可配甜品,問過侍者原來是抹茶慕絲蛋糕,我興趣不大,不過老豆卻想試試,來一客吧。頗大的份量,是抵食的。我只試少少即可,平平無奇的味道,起碼有脆餅底,還有生果伴碟,算有誠意的了。


結尾的一杯熱咖啡,也比預期中香濃好喝。

海之戀和如心二期的食肆陸續開業,而且不失特色美饌,我可方便多了。


餐廳資料:
Starry House
荃灣大河道100號海之戀3樓3094號舖
21229939

6 則留言:

  1. 海之戀只係從媒體中知道係樓盤咋。^^”

    我都係like Tony Roma's出品。

    回覆刪除