2019年11月15日 星期五

Cafe Circles - 終於,半自助!



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$1/2

香港人很喜歡食自助餐,但於筆者而言,半自助其實更為吸引。

然而,家陣有Semi-buffet供應的地方愈來愈少,尤其是晚上。

官塘如心既Forte是其中有半自助晚餐的,水準不賴,特別愛吃其斧頭扒。終於,同系的荃灣如心,也開始提供Semi-buffet,作為荃灣街坊既我,一定要支持。

我最關心的,係主菜有乜嘢揀。估唔到,竟有韓牛供應,仲要係1++的級數,我當然不作他選。
      


沙律、湯品、壽司刺身,以及甜品,悉隨尊便。沙律菜加上醋是蠻開胃,車厘茄清甜多汁,有我從來中意的粟米粒,還有雅枝竹和吞拿魚沙律等。


忽然想飲個中湯,或者最近太缺乏湯水的緣故。


刺身,請師傅每樣拿一點給我吧!三文魚、吞拿、八爪魚,同埋甜蝦,水準不過不失,唯獨是北寄貝這東西,從來不是我杯茶。


食到咁上下,可請店員上主菜。韓牛是薄身,但頗大塊,符合我要求的Medium Rare。肉質軟腍,不失肉味,還有滿滿脂香,水準比我預期中高。旁邊既凱撒沙律,正好中和牛扒的肥膩感。


一系列的蛋糕甜品,我較喜愛木糠布甸。


最後,整多杯哈根大師新口味的芒果覆盆子雪糕,酸酸甜甜正好消滯,我幾中意呢款味道。


餐廳資料:
Cafe Circles
荃灣楊屋道8號香港如心海景酒店暨會議中心9樓
22802868

6 則留言: