2019年8月8日 星期四

海外篇:Hawkesbury River Oyster Shed - 吃蠔,要去蠔場



食物:$$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$$

相信前世做左唔少好事,天堂留左個位俾我之餘,今世的朋友也對我超級好,如這次澳洲行。

朋友知道筆者喜歡吃,問我食唔食生蠔,話除了Sydney Fish Market之外,更想帶我去蠔場睇睇,吃更新鮮優質的生蠔,問有冇興趣。

又唔使我搵路,又唔使我揸車,仲有新鮮生蠔食,實在諗唔到原因點解要Say No
       


結果,驅了一個多小時車,從悉尼市中心去到中央海岸區 (Central Coast),來了這Hawkesbury River Oyster Shed


規模比想像中細,但面對一片蠔場,品嚐即開新鮮生蠔,心情仍是非常興奮。


很專注的養殖,蠔場只供應Sydney RockPacific Oyster,還有小量蝦及三文魚搭住賣,係咁多。


Sydney RockPacific Oyster各半打,細隻的Sydney Rock入口幼滑,海水味重。Pacific Oyster個子則大得多,肉質爽脆,清甜鮮美,海水味在口中綻放。能悠悠然坐下吃著鮮味爆燈的生蠔,確是十分難得的享受,若然手中有杯白酒來伴之,就更理想。


食完,記緊將蠔殼放到指定的位置,唔好做討厭人既事情呀!


之後,我們去Bunning買種子,跟住朋友再揸兩粒幾鐘車,車我去食越南嘢~


蠔場資料:
Hawkesbury River Oyster Shed
6 Kowan St, Mooney Mooney, Central Coast, Australia
(61) 423 285 867

9 則留言: