2019年8月1日 星期四

海外篇:六記粥麵 - 地道、精彩



食物:$$$$
環境:$$$
服務:$$$1/2

曾幾何時,澳門的細龜干炒牛河非常馳名,傳媒和食家爭相介紹,人人慕名而去,搞到細龜不勝負荷,炒到佢受傷。

個人認為,對面的六記,水準並不下於細龜,只是當年細龜的名氣太大而已。

家陣,細龜發左達唔使撈,輪到六記既世界。我們七點半來,排到天昏地暗。
        


如果肯大熱天時坐係外面 (其實都有大風扇既),可以唔使等。眾人商議過後,一致通過坐出面,但每人要先整罐可樂去平衡下心理。


柯打了一大堆食物,首先送上有肉丸粥。粥底綿滑,肉丸是手打,唔會死實實,熱到hihi的天時食一碗,也沒有不悅的感覺,水準可想而知。說實話,很久沒喝過如此靚粥了,或許我平時係香港太少食粥品吧!


干炒牛河是這兒的名物之一,夠鑊氣,河粉唔怕疊住疊住,條條均勻上色,牛肉沒經嚴重的化學洗禮,真不比當年細龜遜色。


淨雲吞掂,皮滑肉爽,湯底清鮮,大家皆讚賞。


蝦籽撈麵都好正,麵條爽身彈牙,沒半點鹼水味,配合大量咸香的蝦籽,好味道。由於雲吞及竹升麵俱美味,有人決定追加雲吞()麵,結果也沒有令人失望。


豉椒炒蜆,勝在惹味,我哋坐埋係外面食,更加有風味。


本想叫錦鹵雲吞拼鯪魚球,店員怕大家唔夠食,建議散點各一,就跟店員吧。錦鹵雲吞,餡是細細粒加大邊幅的外皮,炸至鬆脆不油,跟上的一碟甜酸漿,是有紅黃椒及豬腸等,甜酸漿根本就是要這樣,唯酸味是稍重了一點。


蜆芥鯪魚球的水準就很超班,外層非常鬆脆,內裡軟熟又夠熱,沾些蜆芥醬同吃,太精彩,在香港真吃不到這個水平的出品。


吃罷咁多香口嘢,最後來碟菜平衝下,是有必要的。

食到大汗淋漓,但十分滿意,沒有人抱怨過一句。

餐廳資料:
六記粥麵

2 則留言: