2019年3月12日 星期二

Cozy Coffee - 再訪



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

荃灣南豐紗廠經活化後,近日成為一眾()文青的朝聖地,筆者的Fb/Ig早已給洗版。

老友都唔執輸,話想週六去望下食下嘢,問我有冇興趣Join。看看行事曆,剛巧沒特別約會,一於跟他們眾眾,反正都有好陣子沒見面。

我呢個荃灣既街坊,步行過去也只是十五分鐘,方便得很。

這家Cozy Coffee,我不是首次前來。上次是剛開業時到訪,廚房仍未ready,只有多士/蛋糕及咖啡供應。
    


今次多了些食物選擇,各自挑一款,大家分甘同味。先來的All Day Breakfast,煙三文魚、腸、炒蛋及牛角酥等,陣容稱不上鼎盛。最吸引只是牛角酥,口感鬆脆。


上次已嚐過煙三文魚多士,今云就試試巴馬火腿水煮蛋多士。其實呢款多士,只要蛋黃流心,總唔會衰得去邊,味道正正常常吧!反而沙律菜就沒之前的新鮮。


剛才的兩款未見吸引,對接著來的卡邦尼意粉也沒太大期望,反而又有驚喜,香噴噴,不論口感與味道皆不錯。


大家猜我喝什麼?是Earl Grey Tea!或者與這朋友實在太耐沒見,當我說要喝伯爵茶之時,仔的眼神充滿疑惑。

又難怪既,以前既我,天天一杯咖啡才安樂架嘛~


餐廳資料:
Cozy Coffee
荃灣白田壩街45號南豐紗廠1樓117舖

5 則留言:

  1. 升咗級劉伯爵已久啦!OT竟然不知!!

    回覆刪除
  2. 朋友梗係無留心睇你Instagram呀,blog呀咁啦,just kidding!

    回覆刪除
  3. 第一張all day breakfast影得好靚仔呀!伯爵加油!

    回覆刪除