2019年3月11日 星期一

新店速遞:才哥蝦麵 - 港式



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$$

久唔久就會想走到大角咀,去車品品食番個好西,同老闆娘Florence吹吹水。

這夜收工,又搭車過去,但被車品品的人龍嚇得卻步,求其在附近填飽肚便算了。

大家都知我對馬拉嘢情有獨鍾,見到有間才哥蝦麵,好有興趣,還未上網睇佢既風評,雙腳已不由自主的走進去。
   


或許是時間太早,我來的時候空無一人,可以包場,仲以為伏味濃。但當吃至半路,已近似全場爆滿。


二話不說先來碗蝦麵,由於只我一人,唔使好耐蝦麵便送到。呷啖湯,很濃郁的味道,是大量蝦殼淆製而成的出品,非常足料。但有別於檳城的蝦麵,因為是完全不辣的。幾款配料,豬頸肉彈牙,當然我不會期望會用什麼靚蝦。因湯底不辣,豆卜也發揮不了最大功能。


又要了份豬腸粉,唔得滑溜,有點失望,不過配上三色醬,又點都唔會難食既。


不得不讚下自己,近排真係好乖,無飲汽水,只飲熱菜蜜。

如果真有機會,就試下佢既海南雞飯啦~


餐廳資料:
才哥蝦麵
大角咀角祥街22號地舖
61526403

4 則留言: