2018年12月1日 星期六

名棧拉麵小籠包 - 小店,止止癮



食物:$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

小籠包癮起,唔理好醜,但求就手,隨便見到有滬菜食便衝入去,懶理是大館子,抑或是街坊小店。

唔好誤會,我意思唔係話呢間名棧一文不值,只是我路經見到,沒有加以考究佢風評如何,便走進去,找個位置坐下。

是在荃昌的小店子,地方狹小,難免要背貼背的坐著,若追求坐得舒適的朋友,呢度唔岩你。
  


除小籠包外,我都好中意擔擔麵,所以二話不說先整碗菜肉雲吞擔擔麵。湯底微辣,帶點點麻醬香,雖不是頂級,合格有餘,麵條亦爽口。雲吞皮頗滑,沒有太多挑剔。


接著試了幾款點心,小籠包固然是主角。一籠四隻,包得算靚仔,收入位沒有很厚很硬,夾起全部都沒有穿,過關!湯汁是有一點,但是,肉餡算不上鮮,相信不是新鮮豬肉。不過呢個水準,對得住個價錢。


紅油抄手就麻麻,可能是放了一段時間,皮是偏硬,尤其是『金魚尾』的位置,扣了唔少分數。


最後的鮮肉鍋貼,形狀幾靚,外皮不黏牙,底部也煎得香脆,吞下兩隻無難度。


豆漿是來貨,勝在夠冰凍。

店子小小,但錯單情況頗嚴重,或許是年長店員不太懂得用這POS~


餐廳資料:
名棧拉麵小籠包
荃灣荃昌中心昌寧大廈1樓53-54號舖
24998383

4 則留言: