2018年9月4日 星期二

Club Albergue 1601 - 踏入西班牙時代



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$

滿懷希望的一星期,到頭來還是要等,人生總是充滿無奈。

正如小丸子話齋:生活如果不寵你,更要自己善待自己。星期六豁出去,同幾位朋友去吃好西,懶洋洋歎個Brunch都唔錯。

我素來喜歡食西班牙嘢,當友人提議去吃以西班牙為題的賓廚,正中我下懷。
    


反正是任點任食,Tapas先每樣來一點,好食岩口味既才再encore。轉瞬間,十二款以西班牙紅蝦為主的Tapas在我們跟前曬冷。

驟眼看,有海膽的一碟是最為吸引。海膽的確是鮮,多士亦鬆脆,可是小紅蝦肉有點過咸,拉底了分數。反而,帶微辣的小紅蝦墨西哥夾餅,香脆可口,更合我心。


不過,吃起來我還更喜歡鵝肝慕絲比利時朱古力,香濃又軟滑,好岩心水。小紅蝦酥皮撻,重點在醬汁之上,此乃係喇沙醬,惹味。旁邊的薯茸波,釀入了紅蝦頭,又炸至香脆,喜歡香口嘢既朋友唔可以錯過。


主菜以烤乳豬釀飯,以及海鮮意大利飯為重點。先講前者,豬皮脆,米飯亦夠香,我反而覺得有少許太肥,否則會更加正斗。


接著來的海鮮意大利飯,口感蠻好,而且非常足料,只可惜我戰鬥能力太弱,完成不了。


甜品的吉士泡芙可口,仲有朱古力慕絲及芝士蛋糕,甜胃表示滿足矣。


吃得太飽,最後要以一壺伯爵茶解滯。是的,我最近竟接受了伯爵茶~


餐廳資料:
Club Albergue 1601


2 則留言: