2018年9月11日 星期二

Aqua Cafe - 因為有位



食物:$$$
環境:$$$
服務:$$$$

又是另一個週末,節目依舊是打波,開波前仍然要先祭五臟廟。

天有不測之風雲,忽然下起大雨來,在港鐵站跑過對面的D2 Place一期,索性在那裡求其搵間餐廳搞掂~

只得三幾張枱的Aqua Cafe,平時見佢多半無位,是日竟可直行直入,即管進去試一次。

先劃好點餐紙,再到收銀處付款,稍後會有員工送餐過來。
    


看勻整個餐牌,波友與我皆選擇食日式咖喱系列,佢要吉列豬,我則揀吃漢堡扒蛋包飯。


兩份食物,以及飲品,均是以外賣盒和杯來盛載,或許是要免卻清潔碗碟的煩惱,但就有點不環保。

Any肥,日式咖喱汁,甜中滲出微辣,幾好下飯。淺嚐一件豬扒,味道普通,唯質感尚且鬆化,幾十蚊連嘢飲,可以收貨。


我的漢堡扒,口感與荃灣的小店翔有一截距離。雞蛋是嫩滑,但說它是蛋包飯嘛,又似乎不太稱職。


飲杯咖啡提提神,希望一陣表現好啲。

事與願違,又輸波,一定係杯咖啡唔得香濃,哈哈~

餐廳資料:
Aqua Cafe
荔枝角長義街9號D2 Place一期1樓104及106-112號舖
37912499

1 則留言: