2018年6月14日 星期四

29 Coffee - 追夢實錄



食物:$$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$$

人無夢想,同咸魚沒有分別~

然而,今時今日的香港,講夢想好像有點奢侈,除非你是富二代。

因此,當遇到少數仍在努力追夢的人,要給予支持,那怕只是一點點的支持。

29 Coffee,我不知道29純粹是取自大業街29號,抑或是主理人Grace真實年齡無論如何,這是一個值得記錄的年輕人追夢故事。
   


店子其實開了好一段日子,我說要來說要來,卻光說不練,一直拖到今天。

店子做外賣為主,只有兩、三個堂食位,相信,呢一帶有不少打工仔,會買杯咖啡回office慢慢歎。


飲咖啡是必然的,否則我來幹什麼?另外,看見佢既Scone都好吸引,又來一件。套餐價,比連鎖咖啡店要便宜一截。

外微脆內鬆軟的Scone,簡簡單單配上果占,已經十分美味,我只想encore一件,兩件都無妨。


擁漂亮拉花的Latte,順喉易入口,正是我心目中杯啡。


是真心推介的好啡,路經牛頭角或官塘的朋友,不妨來歎杯咖啡,讓這個夢想延續下去。

就算,你對咖啡既認識只是一條鐵,都可以來飲杯朱古力。

如果無咩特別嘢,我都係繼續做番條咸魚先~

餐廳資料:
29 Coffee



7 則留言:

  1. hmmm....you are far from being a 咸魚 bor =)

    回覆刪除
  2. Scone睇落真係唔錯!小店嘅咖啡好多時都真係比連鎖店更有驚喜!

    回覆刪除
  3. 好靚的咖啡同scone呀!不過牛頭角真係極低可能會路經.....

    回覆刪除
  4. 想試Scone喎!要去支持支持!

    回覆刪除