2018年3月24日 星期六

新店速遞:叁拾壹高烤吐司 - 一腳踢


食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$1/2

相比起我呢個朋友,筆者的飲食知識及資訊,簡直皮毛過皮毛,佢講既十間餐廳,有九間我都唔認識。

佢今次提議去荃灣工廈內的一間食肆,本人雖家住荃灣,卻完全沒聽聞過,原來是新開業的。

小店位置不多,十個座位左右,但就是One Man Band,製作食物、沖調飲品、出餐、以致招呼客人,全部一腳踢,佩服佩服。正因為此,出餐時間會比較慢,大家要俾啲耐性,趕時間的話,可能未必合適過來。
 


點了兩份不同款式的吐司,分甘同味。多層次蛋吐司,兩片薄薄的多士,包裹著頗厚身的雞蛋。吃起來外微微帶脆,雞蛋嫩熟,還混入點薯仔粒,水準蠻不錯的。


蒜香雞扒蛋吐司是我的選擇,多士跟上一份水準如差不多,雞蛋則是薄身一片,但煎得香口。雞扒嫩滑,蒜香適可而止,與剛才的多層次蛋各有千秋。


萬料不及,呢度杯熱奶茶,香濃可口,比很多茶餐廳還要出色。

唔通,第日我要上來淨買杯奶茶攞走?


埋單時,忘記問佢請唔請人。


餐廳資料:
叁拾壹高烤吐司
荃灣橫龍街43-57號龍力工業大廈7樓10號舖
55403134

6 則留言: