2018年1月8日 星期一

新店速遞:亞萊嘜嘜 - CP值高的午餐


食物:$$$
環境:$$$
服務:$$$

荃灣近千色店的The Spaghetti House,屹立左超過廿年,月前竟然守唔住。係佢拆嘢期間,我在想,究竟會係邊間接手?又是大集團嗎?

謎底終於解開,是亞萊嘜嘜,據聞在元朗是人氣店,上網搜下又係幾多讚但我未聽過佢既大名。

咁近我,大把機會食,第一次先小試牛刀,去吃個Lunch,會比較穩陣。
    


瞄一瞄餐牌,晚市唔算特別便宜,不過中午就真係抵到無朋友,大部份炒粉麵飯只賣四十四塊錢,唔須要加一,還有熱飲送。



各自點一客主食,再加份小食大家分享。是炸魚餅拼蝦餅,魚餅不過不失,至少夠熱,後者口感起碼彈牙。每人半件,小食多滋味。



我的主食係無骨海南雞飯,可加十蚊轉髀位,但我沒有。油飯香氣普通,口感煙煙韌韌,有點像椰汁糯米飯的那一類。雞肉雖不是髀位,好在仍沒有韌,更喜歡配料的漬青瓜與蘿蔔,清得一條不剩。



嚐了點黃咖喱魚柳,咖喱汁不辣,而是滲出點點甜味。魚塊有好多件,無雪味我覺得已可接受。



跟餐的飲品,熱檸蜜亦無須加錢,均真。

有時間再來食晚餐,見其真章。




餐廳資料:
亞萊嘜嘜

6 則留言: