2018年1月9日 星期二

天水圍嘉湖海逸酒店 - 久違了的月光下燒烤


食物:$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

天水圍嘉湖,對好多人嚟講係山旮旯,不過,原來由我家去又不是想像中的遠。幾個站西鐵,轉三個站輕鐵(5分鐘,西鐵轉車免費),一落車對面就是酒店,快過過海。
    


快樂星期五,最好就係同朋友大吃大喝,來了這裡吃韓燒。你無聽錯,酒店在三樓的露天位置,做了任飲任食韓燒,還佈置了一個大月球,實行在月光下燒烤。這件事,好像只在讀書時期做過,如今又俾機會我呢個老頭回帶。



肚餓了唔理三七廿一有乜燒乜。



燒烤需時,先吃些唔使燒既嘢頂下肚先,幾款沙律,同埋酸辣兼備既韓國泡菜,正好打開胃口。



回到燒烤環節,辣牛筋肉、豬腩肉、雞翼、秋刀魚及魷魚,全部已調好味,燒香了已可以,食肉獸定必滿足。



燒雞翼是相對較好的,大隻肉多,我吃了兩隻。朋友將泡菜輕輕燒香,自製出豬腩肉卷,比起單獨吃泡菜或腩肉,好味百倍。



比起肉類小朋友更喜歡吃迷你竹輪(獅子狗)、紅腸等,這也不難理解,我小時候也很中意食呢啲。



我其實好無耐性燒嘢食,好在這都有些充滿韓國風味的熱食,韓式年糕煙煙韌韌也夠辣,炸雞粒唔怕乾柴柴,還有點辣炒什菜等,整體水準可以接受。



飯桶朋友都唔緊要,海鮮炒飯可以滿足到你。



以任食韓燒去計,呢度既甜品陣容絕不輸蝕,最容易放上網呃Like的應要數到紫薯蛋糕,紫薯都算幾滑幾香。



不過個人更喜歡斑蘭蛋糕,很有水準。其他的如芒果蛋糕、朱古力蛋糕等也不失禮,甜品欄值得一讚。

一百六十八蚊任砌,未嚐不可。


餐廳資料:
嘉湖海逸酒店
天水圍天恩路18號

6 則留言: