2018年1月7日 星期日

大埔街市覓食記


以前在火炭返工,耐唔使都會與同事去大埔街市食午餐,驅車過去其實挺快趣的。

講下講下,又三年時間,呢三年已甚少在大埔搵食。是日有點空檔抽起條筋,想入大埔食下嘢,坐言起行。

沒有那一檔是特別渴要吃的,只想吃件西多士,於是決定,先整碗魚蛋粉,再以西多作結。
    


魚蛋粉選了去新樂園吃,隨便挑的一間。有人點魚蛋粉,我就要牛丸河,配料大家開心些牙,比雙拼來得更有經濟效益。


魚蛋和魚片總算有點鮮味,魚片頭的口感當更佳牛丸起碼唔怕死實實,幼身河粉幾滑,還搭一件炸魚皮,不再挑剔太多了。



炒貴勺令我想起數月前會展茶記乜你碟貴勺係辣既笑話。無獨有偶,我呢碟貴勺都係辣既,可惜只辣而不香,可以更好的。



之後,走過李記食西多士。幸好早點到來,行慢一步人家已經落場。



二話不說先來兩份西多士,一份要煉奶,另一份要糖漿。麵包是烘得鬆軟,說實在不論煉奶抑或糖漿都是邪惡啦,但個人會較喜歡配煉奶,感覺上甜度來得比較舒服。



熱奶茶都幾好,茶味濃郁,夠香夠滑,滿意。

一杯奶茶與一份西多,簡簡單單便便宜宜從來已是我的Comfort Food~


餐廳資料:
新樂園魚蛋麵餐廳

4 則留言: