2017年12月15日 星期五

Cafe - 聖誕,要再食自助餐


食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

都話過,聖誕最好既節目,係食Buffet~

在灣仔萬麗海景酒店吃過精彩的活龍蝦自助餐後,翌日再到沙田凱悅酒店,繼續我的自助餐生涯。

十二月,理應就是讓人高興的日子。相信係,除非唔係。

話時話,我嚟親呢間酒店,十居其九都係食沙田18,試過一次參與Pool Side Party ,自助餐堅係第一次。
    


水準是意料之中的出色,尤其是十二月,除了基本的沙律、壽司刺身、燒味及熱莗等,還加插了四個特備項目,讓大家驚喜萬分。



特備項目之前,先睇睇佢平時都有得食既嘢,燒味來得有板有眼,凍海鮮向來是受歡迎食物,雖沒有生蠔但當中的蟹腳及帶子我最喜歡,邪惡既朋友更拿來沙律醬去配後者,去得好盡下。



我覺得熱葷是這裡的強項之一,腊腸炒荷蘭豆惹味,田雞腿肉質彈牙,豬筋骨烤得香口,蒸魚都唔會過老過韌。



四大皇牌特備節目每隔半小時上映一次第一項是海膽刺身飯,聽見叮叮叮叮聲,大家懂走出去排隊了吧!什錦刺身新鮮不在話下,海膽又是十分鮮美,呢個咁高質的丼飯打頭陣,對往後的特備節目只會更為期待。
  

半個鐘後,叮叮叮,第二炮又來了,這次將燈光較暗皆因主角的芝士龍蝦拼肉眼扒,是會點火的,火光熊熊的引來大家嘩嘩叫聲。



龍蝦香口,同埋超爆羔,只是師傅調味稍為重手過咸了。肉眼就烤得香口,且保持嫩滑質感。



第三炮輪到中式熱食,還要是矜貴的鮑魚花膠炆冬菇,師傅拿著一大鑊滿滿的出品逐碗分,大家的相機手機閃過不停。



花膠的骨膠原豐富,鮑魚軟腍入味,冬菇又大又厚身,真吸引,以白飯來伴之,實是很高的享受。



大家都好清楚,最後一個皇牌特備項目會是甜品,所以先多吃些咸食才算。有人拿了碗車仔麵回來,即管試點魚蛋和豬皮,幫輕下佢,平日我多數會Skip粉麵檔攤喇。



好了,壓軸的驚喜,係火焰雪山,可惜燈光始終太光,不太影得到火餡。但論水準,梗係合格有餘。



其實仲有一系列的聖誕甜品,如樹頭蛋糕、造型似聖誕花圈的慕絲蛋糕等等。



以玻璃杯子盛起的黑森林蛋糕甜品,香濃又散發酒香更加是必吃之選,怕太漏的話,可請師傅加少點忌廉就是。



再飽,也要吃雪糕吧,是哈根大師的出品,每款口味取一球回來,大家分甘同味更好。


餐廳資料:
Cafe

4 則留言: