2017年11月6日 星期一

新店速遞:Hustle Guy - 小店,要支持!


食物:$$$1/2
環境:$$$
服務:$$$$

屋企附近真係食到無咩好食,抽起條筋,走去海濱花園那邊,睇睇有無邊間想食?

可能行慣左,步行去海濱又唔覺很遠,當做下運動也好。

在海濱花兜左個圈,發現有間新嘢,叫Hustle Guy,不妨一試。
    


店子小小,兩口子經,以外賣為主,不過我當然就是堂食啦!

店主幾友善的,既向我介紹食品,又問我對食物既意見,仲會閒聊幾句,這是我一直喜歡幫襯小店的原因。



選了蕃茄肉丸意粉,中午時份會跟上湯或者沙律,我挑了前者。是意大利菜湯,小小的一兜,呷一口,醒胃而不會過酸,材料豐富,唔差。



沒多久,蕃茄肉丸意粉送上,偏意粉質感可以,至少唔怕太腍,汁醬比起快餐店的來得更有誠意,咪以為肉丸只兩粒,其實還有墊在底下的。肉丸經煎過,來得香口,口感沒死實實咁,個人覺得合格的。




小店仍用原始方法留客,我指係儲分卡。每惠顧滿六十個大洋就儲一個印仔,儲夠十個印即可換領食物,唔知吸唔吸引到呢度既街坊呢?

餐廳資料:
Hustle Guy

4 則留言: