2017年11月20日 星期一

雄記粉麵 - 病人餐


食物:$$$1/2
環境:$$$
服務:$$$

忽然獲利回吐,嘔到屎屎下,未知是否股市/樓市大趺既先兆?

會唔會係恆指呀,不淨係隻柒拎拎,間間大行話要增持,普遍睇$450樓上,花旗仲睇佢最牛去到$606,有佢撐住,個市無咁易跌得死人既。

定係暗樓市呢,家陣221呎無房加開放式廚房型格納米單位講緊過千萬,定還是高處未算高呀?地產經紀好鬼樂觀架,手快有手慢冇再唔買過兩年變益力多架喇,呵呵呵呵~

以上分析純屬個人9up,投資涉及風險,樓宇/股票市價格可升可跌,亂參考地獄黑仔王入市,好自為之。

廢話講完,入番正題,嘔到傻下傻下,翌日基本上沒吃什麼,再隔一天也只敢食粉麵,想起過來雄記這裡來,數數手指,又唔知多少年沒幫襯過。
    


來荃灣呢間名店吃粉麵,魚肉春卷是鐵膽,再看當時心情和口胃去選另一配料,這次就是要春卷墨丸河。

一條魚肉春卷兩粒墨丸的河粉,份量少得連我也吃不飽的,盛惠三十三個大洋,不便宜,但他從來就是這個Size



墨丸口感唔錯,是足料的。魚肉春卷多年來保持水準,賣相像牛脷酥,身型豐滿。大口咬下去,皮肉沒有分離,質感充滿彈性,不失魚肉香味,真心不錯,難怪能成為名家的名物。



這兒的飲品其實可以跳過,只是這天口淡淡,想飲杯熱檸檬茶而已。



感覺上,阿姐好似沒以前咁寸,可能係我醒醒目目,無阻住地球轉。



餐廳資料:
雄記粉麵

6 則留言: