2017年11月16日 星期四

龍閣極上火鍋料理 - 任食,要狂擦牛


食物:$$$1/2
環境:$$$
服務:$$$

阿拔自從有新發展後,忙到嘔茄,飯都無時間食,已有好一段時間無見佢。難得這晚大家夾到時間,同佢同甜魔媽媽一齊去擦餐勁既先。

為確保佢食得飽,可以有氣有力做嘢,任食邊邊係最好既選擇,哈哈哈~話時話,酒店Buffet成日食,但任食火鍋真的是久違了。
    


呢間平民火鍋店,火鍋配料任食之餘,還放了些小食俾大家隨便攞隨便吃,如海蝦、鳳爪及木耳等。另外,汽水也是任飲,還不是那些Cheap牌子。打邊爐飲可口可樂,爽呀!



忘了從那天開始,混醬是吃火鍋的指定動作,有人中意起勢咁撈,而我偏向從簡,蒜茸豉油已經可以。



湯底滾起須時,先食個豪華的刺身拼盤,冰鎮鮑魚軟腍,三文魚是港人至愛,仲有八爪魚及希靈魚等,好豐盛。



鍋底開始滾,我們是晚點的兩個鍋,分別係醉雞鍋及四川麻辣鍋,萬料不及一向怕辣的拔兄,竟向麻辣鍋進發,看來他近期受了不少刺激。當然,呢個麻辣鍋是較為溫和的版本,否則拔兄應該搞唔掂。



反正是瘋掃食夜索性來個巨型海鮮拼盤,帶子、蟶子、海蝦等配料唔出奇,龍蝦在陣才是亮點。唔使講咁多,每人來半隻,奢華一番。



作為食肉獸,幾歹都叫番幾碟牛肉,這裡的手切肥牛偏厚身,任食級數可以收貨我個人都吃了差不多一碟才收手。



老實講,我只著重吃牛,其他的配料,什麼魚皮、芝士腸、菜蔬,以至公仔麵,可有可無淺嚐便是。



是夜的甜品係芝麻糊,同樣是放在外面任攞,不過我就沒有吃了。


餐廳資料:
龍閣極上火鍋料理

6 則留言: