2017年9月19日 星期二

The Royal Touch Bakery Café - 延續慢活態度


食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$1/2

超罕有地在書局打書釘,之後就在旁邊的咖啡店The Royal Touch Bakery Café 悠閒地歎過午餐,才繼續下午的工作。

個名咁熟既!Royal Touch,不就是去年7788的聚會地方(那時是在海港城,已結業)?猶記得佢既紅絲絨蛋糕超好吃的。

然而,我相信,人有相似,名有相同,此Royal與彼Royal是沒有關係的。至少我吃過兩者,覺得唔似。
    


講番荃灣呢間,最剎食是落地大玻璃加埋開揚的景觀。充滿英倫風味的擺設,對於我這英國死硬派忠粉而言,自然會加分。



Café以小食與蛋糕為主,只有一款意粉及一款意大利飯選擇,那就要客肉丸茄醬意粉好了。

意粉不是我杯茶,唔係火侯既問題,係麵質既關係。肉丸至少唔怕死實實,比早前在某西班牙餐廳嚐的要好一點。



來到氣氛咁輕鬆既咖啡店,當然要飲番杯Latte,呢杯終於唔似我條命,喝得順侯舒服。




如果下次真的再來,應該只會是試蛋糕飲咖而已。


餐廳資料:
 The Royal Touch Bakery Cafe

4 則留言: