2017年9月24日 星期日

蘇浙滙 - 回憶仍活在我心


食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$1/2

(呢篇既相片係以電話影,質素麻麻,請多多包涵!)

都說過,打波既日子係人生中最快樂的階段。

昔日戰友從澳大利亞回港渡假,只短暫逗留一星期,要好好把握時間齊齊出來聚一聚。

因陳教練之後要在太古教波,所以午餐之地點,順理成章在太古城。有考慮到澳洲人應該會好想食中菜,固我建議來蘇浙滙。
     


以吃點心為主,但也不忘點我喜歡的素鮑魚。這份豆製類的產品,驟眼看似足一隻鮑魚,栩栩如生。跟其分店一樣廚子已細心的將鮑魚切開一片片,讓客人吃得更方便。爽口的質感,即使不沾任何外來醬油已好吃,配點點日本芥末與豉油亦可。



接著是小籠包,一客有六隻,包得幾靚仔皮薄而不易穿,收口位做得好,湯汁豐盈,肉餡實在,有水準。



生煎包亦唔錯不讓小籠包專美於前。雖然賣相唔算一流,但包身軟熟,底部煎得脆口,肉汁雖唔及祥興記嗰類咁澎湃,至少唔怕乾爭爭。



外皮煎至金黃色的黃橋燒餅,咬落無疑是酥脆鬆化,但我覺得仍未夠香,若能用上豬油,再多些蔥香,就Perfect池喇~



樟茶鴨大致皮脆肉嫩,帶有燻香,味道不錯,但奇怪為何會跟上酸甜醬呢?另外的上海粗炒,用上的是拉麵去炒,個人認為味道未夠濃烈,是我太重口味了吧!



甜品是豆沙窩餅,只嫌外皮有點韌,但總算夠熱夠香,合格既。




雖則呢餐食左兩個鐘有多難得一聚,咖下場是必要的,落樓下誠品啦~

餐廳資料:
蘇浙滙

6 則留言: