2017年8月13日 星期日

Common Room & Co. - 偽文青闖進文青地


食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$1/2

八月初,據聞英國仍然冷,香港卻是熱到破晒紀錄,達三十八度高溫。再唔注重下環保,人類好快滅亡。

熱到Hihi,在路上看見咖啡店,有如沙漠中的清泉,急不及待衝入去飲杯嘢。
    


想不到布行、皮革店林立既呢條街,有間咁有特色的咖啡店,環境舒適,佈滿藝術書籍,簡單一句,是文青/偽文青的集中地。



走到收銀處買杯飲品最為實際。平時飲咖啡,多半會喝熱的,但熱到幾乎中暑既日子,來杯凍的也不過份吧~



雖不是肚餓,不過饞嘴既我,又心思思想吃些小食,結果當然是忍唔到手/口又點了。是素食,以墨西哥薄餅皮包裹著蘿蔔苗,旁邊配上幾粒清甜多汁的車厘茄。薄餅皮唔會太韌,整件事感覺健康。



跟前的一杯Iced Mocha,朱古力味沒預期中濃,反而咖啡的味道更為突出,與咖啡連鎖店的出品剛好相反,我是沒問題,但古古力迷或會不太喜歡。




戴上耳筒,聽著音樂,由得自己繼續迷失~

餐廳資料:
Common Room & Co.

8 則留言:

  1. I see Blue Bottle coffee bag in the 3rd pic....blue bottle is the rising star and headquartered here in SF bay area. Glad to see their beans are now gotten their ways in café/coffee shops I HK. Good beans =)

    回覆刪除
  2. Mocha我麻麻地,就係怕佢太多"咖啡"味,朱古力未無定企。:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 等到朱古力味多得嚟, 咖啡味又唔爭氣? :P

      刪除
  3. HK真係熱到hihi... 老友,快D諗星期五食乜啦~

    回覆刪除