2017年2月20日 星期一

丹麥餅店 - 多少年



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

問問大家,多少年沒入過大球場睇波?(女士可能會話從來未入過)

於我而言,無廿年都有十五年,真係好耐。昔日讀書時,$10學生票入場,堅係抵,有時一星期睇兩日。

不過,都係咸豐年代既事,現時港超聯有邊幾隊踢緊我都唔知,賀歲盃與我毫無瓜葛,外隊訪港我也提不起興趣。畢竟現在鈕開電視,就是英超西甲等頂級球賽,實在來得太方便。

往日入場前後,買一隻丹麥的熱狗咬,幾乎是指定動作。隨著多年沒入場睇波,惠顧丹麥的頻率,也愈見稀少。

是晚路經,見有幾個人排隊,我心癮又起,來回味一下。

   
 



先到櫃檯的婆婆那邊俾錢,拿著紙頭去食檔領取就是。





原來家陣既熱狗,已升價至十二個大洋,豬扒包則十八個大洋,就咁花了三十個大洋落樓。





熱暖的香腸,配點沙律醬,夾著麵包,組合簡單不過,但製作認真,至少麵包是會烘熱給你。不僅入場睇波,讀書時期,有許多餐午餐,也是學校飯堂的這類熱狗陪我渡過。





雞翼與豬扒包也是經典,今次吃後者,豬扒雖薄身,但即場炸起,金黃香脆,咬落燙口,只配些茄汁,夾個包,簡單而美味。





七月利記訪港,誰有興趣入場看看?

不過,記住唔好買波,尤其是利物浦,正所謂若要生活好……


餐廳資料:
丹麥餅店
銅鑼灣禮頓道106號禮信大廈地下
25767353

6 則留言: