2016年12月30日 星期五

新店速遞:牧羊少年漂書館 - 呷著咖啡想來年



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$

睜開眼,望望原來已接近正午十二點,忘了多久沒睡到咁晏,呢排真係攰到阿媽都唔認得。

施施然整下呢樣搞下嗰樣,又是點幾兩點,係時候出去嘆個Brunch

由於晚上仍有聖誕趴地,中午就不走太遠,在大會堂的牧羊少年,靜靜的看著書享受下假日悠閒。

與其食意大利粉,倒不如吃份充滿假日FeelAll Day Breakfast?

   




此處全日早餐的內容:兩條香腸、三文魚卷、漢堡扒、火腿扒、炒蛋、焗豆、牛角酥、烤蕃茄,與及磨菇,堆滿整隻碟子。

沒有薯餅,令我有一點點介意。有死硬派朋友更會話,沒黑布丁跟本就不是英式早餐。曾在英國居住,崇英崇到發燒既我,都好想在港找到Black Pudding

講番我呢份全日早餐,雖炒蛋沒有過火、焗豆有熱過、牛角酥夠酥脆各款東西都唔難食而且咁大堆頭足以食到我飽飽但欠缺了薯餅,始終令我遺憾了一陣子。





惠顧All Day Breakfast,原來會奉送一球雪糕,朱古力口味,是給甜魔很好的聖誕禮物。





呷口漂亮拉花的鮮奶咖啡,想著來年的大計,看來我要加倍努力,才有機會實踐





2017,繼續拼搏吧!



餐廳資料:
牧羊少年漂書館
荃灣大河道72號荃灣大會堂地下門廳
28873290

4 則留言: