2016年4月7日 星期四

LA Creperie - 法式,不一定貴到唔得掂~



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$$

老友Whatsapp來問,今日下午有咩節目?

筆者的回覆是,去吃法式下午茶,有興趣嗎?

結果,又俾人話我經常去食貴價嘢,真冤枉!

的確,香港地,大部份人己將法國嘢與高檔、貴價掛了鈎。但,各位大概忘了Crepes這種較平民的美食。是日,我正正是約了數位好朋友去食Crepes之嘛,講到我成日食貴到唔得掂咁,真係唔順氣。

 
也有意粉選擇


雖然 Crepes有甜,亦有咸,花款眾多,但總也想吃些別的東西,感覺會好一點。因此,也就挑了肉醬意粉,香噴噴的,但意粉略為腍了一些。

 
巧健康

主角的Crepes,陸續送上,當然是由咸的開始,率先是三文魚沙律,煙三文魚人份量很足,加上超多的沙律菜蔬,灑上了檸醒胃感覺亦好健康。

 
香~

我更喜歡的一款,是La Complete Deluxe,鬆軟的餅皮內既有太蛋,又有火腿,屬簡單好食的一款,加入了黑松露醬,多一份香氣。

 
吸引

之後,是兩款甜的,分別是Quebec St MaloLa Licorne,兩隻Crepes有幾分相似,都是配有雲尼拿雪糕,旁邊鋪滿生果。試問這些組合,又點會唔吸引? 除非,你對某些水果特別抗拒。

 
清新下

吃那麼多,總要杯清新的飲品去平衡下,Lemonade大概是好選擇!

飽了,好在,晚上會打波~

餐廳資料:
La Creperie
銅鑼灣駱克道459-461號The L. Square 8樓
2898 7123


3 則留言: