2015年12月13日 星期日

正斗粥麵專家(圓方店) - 基本功猶在



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

香港人,雖則什麼菜色都願意試,但間唔使都會喜歡整番碗雲吞麵,至少筆者身邊有朋友係,我老媽子亦係。

要講本地吃雲吞麵既地方,來來去去幾家老字號,斷估唔會數漏正斗啦卦~

正斗其實有很多好東西,如著名食家曾推介過干炒牛河,又有人讚過其炸兩,不過我胃納有限,今次都係還原基本步,食番碗雲吞麵。
 
 
麵在頂

仍是麵在頂,雲吞在底的傳統版本,但係,好似少咁隻匙羹?
 
細細粒

金絲麵爽口,雲吞細細粒,散尾,三扒兩撥吞下一碗,好滿足。始終這老字號,唔會衰得去邊。
 
餡多

突然想整碟腸粉,叉燒腸也好。皮稱不上薄,至少唔係嚡烚烚,餡料的叉燒豐足,也是合格分數。
 
邪惡

說到底筆者亦是正義朋友,面對豬潤這邪惡的東西,即怒也,誓要將之消滅。爽爽脆脆,沒有筋,沾上醬油,我個人可以清去半碟。
 
下次食芝麻糊

心思思想吃點甜,就是糕點都好過無,便選來了椰汁馬竇糕,感覺清新。

最衰只賣剩一客芝麻糊,否則我都想嚐嚐。
 
餐廳資料:
正斗粥麵專家
尖沙咀柯士甸道西1號圓方1樓1080-82號舖
2327 2628

3 則留言: