2015年11月3日 星期二

Pret A Manger - 多麼棒的半小時!



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$

讀書時代,很怕自己一條友食飯,會覺得好慘。

今時今日,反而愛上一個人開餐,可以抖抖,可以放鬆下,可以思考下。

這天的會議很充實,討論到一些東西。會議結束後,獎勵一下自己,不再獨自去茶餐廳偷歡,而來了Pret A Manger

試下熱食

十次有九次來,都是吃沙律或冷麵之類,從沒有嚐過這兒的熱食。不是說這裡的沙律冷麵不好,但偶爾轉轉新花款,人生才有意義。今趟就試下佢既Macaroni Cheese Prosciutto,希望唔會失望。
 
一定香
芝士焗通粉這傢伙,熱呼呼出來,無咩理由會難食。再加上椰菜花,感覺更為健康。面頭的幾片風乾火腿,是很美味的點綴。
 
沒喝咖啡
由於會議前已喝了咖啡,不用再重溫。即管來一枝芒果橙汁,酸酸甜甜,清新可口。
 
巧舒服

花了半小時在這裡,沒CheckEmailWhatsapp,真真正正的放鬆,感覺是多麼棒啊!


餐廳資料:
Pret  A  Manger
灣仔港灣道25號海港中心1樓114&116-118號舖
2877 3686

9 則留言:

  1. 一人前竟然能同email, whatsapp零交流, 真係要俾個讚你!

    回覆刪除
  2. 呢半小時諗到咩新點子呢^0^

    回覆刪除
  3. 你真係太忙喇, 應該俾自己唔止半小時而係至少2-3日大假放鬆下呢

    回覆刪除
  4. 呢間我都成日去架!.............不過又真喺未試過佢嘅熱食~~~~

    回覆刪除