2015年7月17日 星期五

潮菜廳 - 潮食生日飯




食物:$$$1/2
環境:$$$
服務:$$$1/2

又飽魚,又凍蟹,正呀喂!

皆因是老豆大壽,亦即係差不多筆者既生日,梗係老媽子請食飯。

主角對食無咩要求,反而俾錢個想食潮州菜。唔知點解,揀左一家我聽都未聽過的,潮菜廳。

費事諗太多,直接叫套餐,第一道菜係冰鎮鮑魚,除了冰鎮,更有閃燈,令賣相加分。鮑魚質感軟腍,尚算夠味,不錯的開場白。
 

麻麻地
 
是晚的湯品,係瑤柱白玉雞湯。嗅不到濃郁的香氣,也稱不上足料,較可取的,只是湯頭夠熱。
 
不夠入味
 

潮菜的套餐,無理由沒有鹵水吧!這鹵水拼盤,鵝肉、腩肉、豬耳、蛋和紅腸,樣樣有啲。各款食物,均有個通病,就是鹵味有欠醇厚,或許這店子仍新,鹵水膽未夠陳年。

少不了這味
 
當然仲有凍蟹,雖只係細細隻的花蟹,但肉質不俗,沾點醋,同樣吃到停不了口。


要注意賣相
 
以鬆化的排骨換上平日常吃到的川椒雞,我好像在別處也試過。但是,再加入帶子,筆者就是首次嚐試,呢個組合,大致都可以接受,只是,賣相實在有點不修邊幅。
 
呢味唔錯
 

接著來的,鱘魚膠冬菇扒時蔬,魚膠口感良佳,菇是腍身又入味,但精華所在,卻是吸味的生菜,不要錯過。這一味,掂呀!

稍油
 
單尾的潮式炒飯,份量充足,一句講晒,乾身一點會更好。
 
健康甜品?

另點選了甜品,是服務生推介的蜜桃果凍,香是香,但吃起來卻頗為淡口,屬健康甜品嗎?

 滿足不了甜胃,齊齊去Godiva食雪糕。


餐廳資料:
潮菜廳
灣仔謝斐道391-407號新時代中心地下C舖
 2868 4266

4 則留言: