2022年8月1日 星期一

石牆道韓國料理 - 臨別大擦醬油蟹



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$1/2 

因為一個韓國Project,認識了這間韓國料理,也愛上了這家店子。之後,每逢過時過節,或者要搵地方同朋友慶祝/ 餞別,我總會想起這裡。

又有朋友移居英國,臨別前當然要食餐飯,主角想食韓仔嘢,順理成章就來了。

甫坐低,店員便按習俗送來一大堆的小碟,數下手指足足有十碟,而且味道是一如以往的精彩。這裡的泡菜酸辣俱備,真是必吃的。薯仔都好對辦,菠菜清爽無渣,韓式魚蛋與及黑豆的口感也討我歡心。

去到英國,恐怕唔多機會食到醬油蟹,因此誓要點上兩隻來作個美好回憶。蠻豐盛的蟹羔,甘香味鮮,用手拿起慢慢吮,懶理什麼儀態。

將紫菜飯放入蟹蓋,撈埋蟹羔同吃,絕對是停不了口,難怪醬油蟹又有『偷飯賊』既稱號。

另外叫左個海鮮鍋,看似唔大份,其實塞滿海鮮的鍋物,份量是勁足的。又八爪魚,又蝦蟹,又青口,又帶子等等,底下仲有索味的豆腐,而且各式材料都好新鮮。最吸睛既一定係八爪魚,唔好浸太耐,保持口感但又不過韌,倒是不錯。

三個細食既人,食完醬油蟹再加個海鮮鍋,已經飽晒,正確嚟講係食唔晒添。

呢度仲有本地罕有的炸仁蔘吃,不過要留待下次了。


餐廳資料:
石牆道韓國料理

尖沙咀金巴利道27-33號永利大廈地下20及22號舖
2311 9878 / 2311 9879



4 則留言: