2022年7月13日 星期三

麵屋福 - 冷麵與沾麵



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$$ 

早個零月,見有幾位朋友從老遠走入麵屋福搵食,我才驚覺原來已好耐沒幫襯這所近在眼前的沾麵店。

不如搵日去重溫美味?!我自己同自己講。不過拖下拖下,又拖左成個月。

趁這天無人排隊,就衝入去醫肚。

見在期間限定的中華冷麵,即管一試。叉燒切成粗條,仲有蛋絲、火腿絲、青瓜絲及蘿蔔絲等,靚靚仔仔咁砌好。麵條幾爽身,所配的胡麻醬汁,是混入了醋,所以吃起來多一份酸香,整個冷麵很清爽可口,唯一係粗條的叉燒有少許韌,未盡完美。

沾麵方面,第一次試佢既番茄紅油沾麵。茄味夠重,微微的辣其實幾惹味。記得之前有人曾大罵過沾麵的湯好咸,真係血都嘔幾啖。Anyway,呢度既沾湯我完全無投訴,叉燒也有夠軟滑。

呢度既麵條用上熱麵,不是人人喜歡,但我無乜所謂,反而連碗都是熱暖的,顯示出誠意。沾麵當然是粗身的好吃,不過呢個麵都未算十分掛湯,好在煙韌度都是合我意的。

原隻溏心蛋,香濃,亦做到應有效果,不錯吃。

在荃灣吃到呢個水準既沾麵,已心滿意足。

叉開少少話題,早前經過長沙灣,見到我最欣賞的蝦沾麵店海老名圍晒板......

希望只是裝修吧!


餐廳資料:
麵屋福
荃灣享成街18號地舖
35903018



4 則留言: