2022年2月21日 星期一

蓉芳 - 是西餐廳啊!



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$1/2 

疫情嚴峻,筆者大部份時間都逗留在荃灣區,包括搵食。

香港地就係咁,不論經濟如何低迷,那怕無數咁多食肆結業,總不乏新力軍的加入。對老饕而言,都未嘗唔係一件好事。

千色滙地下最近開左間新餐廳,叫蓉芳。從其名字,以及綠色為主題色調,唔知點解,我第一時間會覺得是一家雲吞麵店。

其實,這是間西餐廳,是日有空,去會一會佢。執筆之時,公開飲食網站仍未有任何食評,無法參考水準到底是如何。

仍為卡邦尼殺手...... 無錯,我又選來了這款意粉,香濃的味道與意粉質感大致合格,頂頭一隻水波蛋有助加分,其橙黃色的蛋汁,是靚貨。

香蔥豬扒波波蛋,可選配飯、意粉或沙律,波波蛋與香蔥,理應伴白飯,但胃口有限,就要沙律。波波蛋跟我那份的水準相若,豬扒入口鬆化,香蔥就來也是吸引,伴沙律真是有點兒浪費,下次要少少飯就好。

咖啡與奶茶,相比之下,後者比較好。

歎埋杯啡,係時候走人,但張單又被人埋左,到底是誰的好事?

邊個都好,在此說聲多謝吧!


餐廳資料:
蓉芳
荃灣千色匯二期地下C34-C35號舖
22190020



2 則留言: