2022年2月18日 星期五

帝京軒 - 吃在還可四人前



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$ 

抗疫白熱化,禁禁禁禁禁~

趁仍可四人一枱之時,我們來到了帝京軒飲茶,今日唔知聽日事,本著有得食好食的心態,活在當下。

先來幾籠點心,當然要有蝦餃了。坊間很多地方的蝦餃已經變成三粒,不過呢度仍然堅持一籠四粒,而且每隻都好巨好飽滿,份量十足。皮爽而蝦肉滿滿,加上即叫即蒸,熱呼呼的出爐,自會好吃。

牛仔骨軟腍又惹味,黑胡椒亦沒有搶喉,連骨的位置更為吸引。論惹味的,還有春卷,粗身出品,咬落鬆脆熱燙,無唔好食既道理。

叉燒包是裂口的傳統做法,包身軟熟,餡料香甜,我其實幾喜歡食叉燒包的。

怎樣也要來份叉燒吧!超厚切,但仍能保持入口鬆化,富肉香,若果可以多少少燶邊,就perfect池。另外的龍蝦湯蝦球帶子泡脆米飯,湯頭非常鮮甜,用料足,脆米跟米飯的豐富口感筆者從來喜歡。

現在實施二人行,勉強還可以來飲茶,但唔知會唔會隨時又變為獨腳戲,甚至更嚴厲?

諗唔得咁多了。


餐廳資料:
帝京軒
旺角太子道西193號帝京酒店3樓
26226161

4 則留言: