2022年1月13日 星期四

尚青商號 - 不用排隊



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$$ 

久聞尚青商號的大名,只是要我排大隊去吃一頓台灣菜,免了。

據知這品牌在荃灣開了分店,仲要唔使排隊,咁又唔同咁講法,如果是堅料的話,可以一試。

平日約十二點來到,全場空無一人,店員檢查完我嘟左安心,任由筆者自己揀位坐,完全是預期之外的狀態。

反觀隔離的光榮,條人龍打晒蛇餅。

諗掂食乜,自己QR Code落單,其實好方便,又唔使煩到人。若你唔識用智能手機點餐,餐廳沒有Whatsapp熱線教你,但店員會代勞。

柯打任何主食,會跟上兩小碟,是日係漬蘿蔔及涼拌木耳,個人對爽脆醒胃的白蘿蔔較有好感。主食之香菇雞魯肉飯,有帶肥的豬肉丁,香菇還好,然而混入的小量雞肉,對整件事沒有幫忙,存在與否,無關痛癢。反而,半隻溏心蛋,成為了亮點。

對高雄的控肉刈包一直念念不忘,這份出品,雖然有齊腩肉、酸菜、糖及芫茜,但質感始終未算很軟熟,腩肉也不及邪惡,似當地的綜合刈包多一些。

由於魯肉飯的雞蛋太誘人,所以又追加了一隻溏心鹵蛋。

依然做到應有的效果,香甜好吃,水準好一致。

復刻奶茶,幾滑幾有茶香的,不過堅甜,就連我都覺得好鬼甜。

十二點半鬆啲,開始有幾枱客~

睇朋友的食評,無耐前仲唔使加一,不過依家就要了。


餐廳資料:
尚青商號
荃灣兆和街16號和盛樓地下5號舖
37973800

4 則留言: