2021年1月13日 星期三

皇后冰廳 - 此皇后非彼皇后



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$$ 

約五、六年前,759風頭一時無兩,除了做零食店,還涉獵餐飲界,開設茶餐廳、車仔麵,甚至雲吞麵店。

盲目地過份擴張,換來就是失敗收場。今時今日,大概只剩下一間在九展的車仔麵店。

長沙灣的759雲吞麵舖位,丟空了好一段時間,最近終於有餐廳接手,名字係皇后冰廳。

呢間皇后冰廳,與Queen's Cafe是否有關係? 如果是,即與我們同聲同氣喇。某天我搭巴士經過看見,是這樣想的。

上網睇過,相信兩者沒有關聯,但理念是一致的,所以仍要支持。

午餐有跟沙律或餐湯,問店員係咩湯,得到回覆是香芋忌廉湯,幾特別,便要了。麵包是凍的,不值一提,反而餐湯很有驚喜,芋香味濃,還有唔少芋頭顆粒在內,我是罕有地喝得一滴不剩。

主食吃焗豬扒飯,米飯係蛋炒飯底,撈埋芝士及醬汁,好易令人不自覺地吃多了。豬扒已切開,吃得更方便,而且件件鬆化,不俗。可能食慣快餐既焗豬,覺得如果可有幾粒菠蘿既話,會仲好。

之後約了好友飲咖啡,所以餐飲要杯熱檸檬茶就好。

冰廳有多款麵包供應,可惜胃納太細,且有下場,唯有作罷。

既然是值得支持的店子,相信我有機會回頭的,到時試埋佢既薄餅、意粉、漢堡和麵包吧!


餐廳資料:
皇后冰廳
長沙灣長沙灣道391號長沙灣邨服務設施大樓地下1號舖
34870028

4 則留言: